barndomsvänner

godmorgon! har egentligen vart vaken ett tag, men ni som nyss har vaknat och så iaf, hehe.
ja, gårkvällen har jag ju berättat om, så har ju inte mycket att skriva nu.
jag gick upp halv elva och gick ut oc mötte jocke.
han lämnade filmen jag glömde där igår, och så sa vi hejdå och så, eftersom han åker till göteborg typ... nu!
har förresten hittat mina bästa dagiskompisar joel och linus på facebook.
fatta kul. asså jag och joel gifte oss ju typ som små, haha.
så söta, dom är tvillingar, och urgulliga. eller, iaf då, haha.
men säkert fortfarande.
jag ska nog hoppa in i duschen snart, och sen får vi se vad som händer idag.
hejspuss!

Kommentarer
Postat av: malin fröderberg franzén.

hej sötnos :) vilken fin blogg du hade, kom in på den av en slump.. hoppas att allt är bra med dig?

kram malin.

2009-07-12 @ 15:54:40
URL: http://malinfroderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0