bättre än vad jag hade tänkt mig!



gott folk!
det är 6 dagar kvar tills jag ska på britney spears konsert.
fatta, sex dagar, tills jag får se brittan live.
fyfan va ballt!
& det är bara 15 dagar kvar tills jag flyger till spain med mormor och älskade vän sofia.
femton dagar, tills det som jag och sofia har typ längtat efter sen 2004 händer, alltså att åka utomlands tsm igen.
ååh vad det kommer bli bäst.
asså jag skojar inte att sommar 09 äger.
först två veckor i grekland som är hur roliga som helst, med bäste barndomsvän mikaela.
sen får jag en hund, och sen ska jag på britneys konsert, och sen drar jag till spanien med sofia, och sen ska jag till göteborg med familj och brors kompis och kolla madonnas konsert!
plus, att jag har kommit in på mitt förstahandsval på gymnasiet, och treåriga linjen på kühlers.
asså jag driver inte, låter det inte helt jävla perfekt?
plus att här emellan allt så umgås jag med världens bästa vänner!
jag är så lycklig!
driljarder ton med kärlek till er söta läsare! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0