britney spears!



gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
asså jag längtar gaaaalet!
fyfan vad det kommer bli bäst.
jag är så jävla taggad.
äckligt taggad.
jag är sjukt lycklig.
britney spears asså!
fatta. jag fattar knappt.
live, se henne, live, höra henne live, va i samma rum som henne.
ihihihihiihihhihihih, fett najs.
gud vad jag längtar.
ska försöka fota massor, men ni vet att de oftast inte blir så bra bilder där inne, och jag har inte världens bästa kamera.
menmen, jag kommer iaf se henne live!
jag är så jävla bra!
& ser ni en mer sak!
pussycat dolls kommer jue.
faaaaaaaaaaatta, jag ska se både pussycat dolls och britney spears, samma dag.
så jävla grymt.
jag vet att ni är jävligt avis alla ni som inte ska dit.
mohahhaah.
jag lääääängtar!
det är imorn!
puuuuuuuuuuuuuuss

Kommentarer
Postat av: malin fröderberg franzén.

svar: haha okej, vad gör du om dagarna då? :)

2009-07-12 @ 19:08:27
URL: http://malinfroderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0