carro is fun!

neej, härmed säger jag faktiskt godnatt!
ska gå ner och hämta en bra film, borsta gaddarna, bädda upp sängen, sätta på mig pyjamas, sätta på filmen, lägga mig i sängen, titta på filmen, och somna tillslut.
det låter väl som en toppenkväll, hihi.
kuuuul att man får ett epostmeddelande från facebook precis när man har stängt ner det. verkligen.
men sov sött alla gullefjun, för det ska iaf jag göra, mohahaha.
gud jag är typ rolig asså.
garvad ihjäl mig åt mig själv idag.
ja, jag ska sluta skriva nu.
vi höres en another day, haha.
nyp i stjärten!

jag vet redan att jag är snyggast i världen!

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

haha vilken härlig bild ;D



och tack så mycket :)

2009-07-02 @ 09:30:07
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0