det här är också en rubrik!

heeeejsan!

gissa vad jag gör?!
jo jag sitter och snackar med oskar i telefon. supermys. han är fett gullig.
ja, mkt mer gör jag faktisk inte, om ni ville veta liksom.
jag börjar bli lite trött asså, men än ska jag inte sova, hihi.
meeeen, aja, ska sluta skriva nu, för jag är inte så bra på att skriva lyssna och prata samtidigt.
hehe mest han som snackar och jag typ lite ibland bah: vah? mmh, aa. men, det är jag som är ett offer, inte oskar, de ska jag försäkra er om! hehe, så heeeeeeeeeejdå!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Med mig är det bra, trött och nyvaken bara :P vad händer idag då?

2009-07-22 @ 09:11:09
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0