dolt under ytan!

hi sweeties!
idag har jag gjort en hemlig grej.
jag tänker inte berätta för er. inte för att de är pinsamt eller nåt, men vill inte att ni annat folk ska göra samma sak.
jag driiiiiiiiiiiiiver, ni skulle ju får göra det om ni vill, och det är redan fett många som har gjort de.
kanske inte exakt det jag har gjort, men typ iaf.
men jag tänker iaf inte säga, för de är ändå hemligt. hihi, feel the pain!
jag är inte helt klar, men nästan.
iaf, mer speciellt har jag faktiskt inte gjort.
vi har fikat med grannarna, sen har jag och anne vart hos sandra med lilla milton, och sen har jag varit och handlat godis med mamma och anne.
sen har jag kollat film, och jag tittar nu me.
den heter typ dolt under ytan, och är typ halvläskig.
knäpp också.
jag vill åka till gröna lund!
johannis, om du läser det här och vill åka med mig typ imorn eller nåt, så hör av dig.
om jag inte redan har frågat förståss, hehe.
eller om nån annan vill henka på såklart, som har pengar, haha.
men me and johanna har ju the goldcard, så tänkte liksom att hon kaaaaan, om hon vill.
annars har jag inget planerat imorn, så om någon vill hitta på nånting annat så äre bah att säga till.
asså fan va min blogg måste vara trist!
jag skriver ju fett boring saker.
nu ska jag fortsätta kolla filmen, och kanske smsa lite people för att se om nån vill prata med lilla mig (a)
hugs&kisses till er!
                                                                     
                     ser ni vem det är? ni som känner mig väl kanske bara fattar?! haha 
              om ni ser vem det är så kaaaaanske det är en ledtråd till vad det hemliga är!


Kommentarer
Postat av: Anonym

cam gigandet:D

2009-07-06 @ 10:45:23
Postat av: cecilia hn.

precis vad jag skulle säga, han är ursnygg :D

2009-07-06 @ 15:42:55
URL: http://chelenaa.blogg.se/
Postat av: Mikaela

öhh det är Cam Gigandet? men ja fattar fortfarande inte vad hemligheten är? haha säg :) <3

2009-07-06 @ 16:17:48
URL: http://playmydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0