efter regn kommer sol

god natt alla pluttar! & nu menar jag inte att jag ska sova, jag menar liksom mer som god morgon, fast natt, eftersom det är natt, hihih!
jag kom typ nyss home, efter att ha varit hos andro med johanna och bp/sebbe, och fredde en stund.
vi spelade tvspel, gh och kollade film.
skojigt skojigt.
sen drog vi hem, jag och johanna asså.
och haha, mer har ju inte hänt.
två killar busvisslade på mig när jag klev av bussen, men jag bara skyndade mig därifrån, för man vet ju liksom inte vad dom kan göra. uhuhu.
HERREMINGUD!
luddes kompisar lägger till mig på facebook, och nu en bah skrev på chatten typ: hej, känner du ludvig *
jag bah: ja, dåra?
han bah: nej men undrar bara om de är dig han smsar med hela tiden :S
ja bah:

haha asså vafan undrar alla de för :o:o

och ja vet inte, de får du väl fråga honom om:P

och vad spelar de för roll isf?
och han bah typ säger att han har frågat ludde massa gånger men han säger inte och han tycker de skulle vara intressant att veta.
man bah: eeeeeeh wtf?
aja, skumma människor.
men nu ska jag snacka lite med han och fortsätta smsa med oskar och felix.
puss på alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0