firade jessica!

gud, jag kände att jag borde blogga lite nu...
japp, kvällen var absolut lyckad, helt klart.
spenderade den med massa gulliga ungar och vi hade jättekul.
det var jag, jessica, elin, stella, jennifer, johanna, hanna, jocke och jesper.
mer har jag inte att säga. eller, jag orkar inte helt enkelt, haha.
ska nog sova typ nu, det behövs.
jag är supertrött.
imorn vet jag inte vad som händer...
juste, va ju i stan idag, men handlade inte mkt alls. buhu.
men iaf, köpte min efterlängtade jeansjacka, och sen en tuptopp. och så en present till jessica, som jag såklart glömde att ge ikväll. puuuuuuuuuuucko!
men vi kanske ska ses i veckan, så då får hon den då!
men, inget mer att berätta nu mina små gullefjun.
ha en god natt, så hörs vi imorn.
tjohojs!

UPDATE: anledningen till att de inte kommer bilder nu är för att min dator har damputbrott rätt ofta nu för tiden, så jag använder mammsens dator. ja, då vet ni!


faaaaaaast, jag kan ju alltid bjuda på en bild på min pojkvän!
ja vet att ni är avis, men tyvärr är han min!

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* oh okej :) <3

2009-07-05 @ 11:45:48
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0