gimmie gimmie gimmie

jag är så jävla sugen på piggelin...!
någon söt människa där ute som har det hemma och är sugen på att bjuda mig? (a) hör av dig isf.
det skulle sitta som en smäck nu, en lite saftig piggelin. yummie asså.
men imorn äre tandis som gäller, så kanske inte borde käka massa socker nu.
me dont like. jag rättare sagt hatar tandläkaren.
ska peta i munnen och hålla på.
förresten, min mobil gick att sätta på, men den blinkar fortfarande och håller på.
jävla skitsak jue. den ligger och blinkar av sig själv, och så kommer dendär 'laddar' - rutan upp, all the time.
tralalala, hoppas jag får en ny tele (a) men kommer inte få de.
men nu ska jag klä på mig, eftersom jag sitter här i handduk, och sen ska jag nog titta tv / film eller nånting sådant.
hejdå! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0