gossip!

Kristen Stewart Pregnant

har ni hört rykterna om att kirsten och robert är ett par, och att kirsten nu är gravid, med deras barn.
ojojoj asså.
haha, vet inte om jag är efter eller om det är nytt, men hittade iaf faktan på mina urgulliga vänners blogg, sara mikaela & karin!
dock tror inte jag på ryktet, för hennes mage ser inte ut som en gravid mage... faktiskt.
menmen, vem vet?!
det skulle ju vara lite supergulligt om det nu va sant, eftersom att dom passar så himla bra ihop i filmen, och ja, man måste ju erkänna att man iaf är liiiite avis på kirsten! okej, jättemkt.
fast de är man ju även om dom inte är tsm och ska få barn. liksom, kolla bah filmen, ååh herremingud.
men shit, nu har filmen sjön börjat, så ska kila in till syrran och titta.

tror ni på ryktet?

hej hopp gummisnopp!


Kommentarer
Postat av: kajsa

vet inte om man tror på det =P

2009-07-11 @ 09:35:49
URL: http://kajsaholm.blogg.se/
Postat av: Mikaela

braa en som tror som jag!

man ser ju att hon inte ir gravid,en garvid mage hänger inte så där!

Och så klar skulle man va sjuuukt avis på henne!

gulligt att du läser vår blogg hjärtat <3



saknar dig enormt! <3

2009-07-12 @ 00:08:49
URL: http://thefanpire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0