grillningen blev inställd!

tja snyggingar!

är hemma nu.
vi drog till ica och handlade lite, men dom hade inga engångsgrillar, så vi sket i grillningen.
sen tänkte vi att vi inte pallade dra till brosjön, så vi bestämde oss för att hyra film istället, och drog till filmkedjan.
sen så smsade domdär brudarna som skulle me att dom ville åka till sjön, så vi gick dit och vääntade på dom, och tillslut kom dom. haha, fast dom vågade inte komma fram, så jag typ satt och garva åt dom lite.
sen drog vi ner till vattnet, och då kom dom.
jocke och rasmus badade, jag va på bryggan och dom stog på stranden.
när killarna hade torkat så drog vi, och tjejerna kom typ efter.
vi tog bussen hem till jocke, och då skulle egentligen tjejerna me, men dom verkade inte vilja, plus att vi inte hade sett dom på bussen, för dom hoppade på på stationen innan.
iaf, vi började kolla på green street hooligans, typ bästa filmen ever.
haha, såklart grät jag i slutet. lite smått pinsamt, men det är ju så fucking sorgligt.
sen efter det så satte vi på skräckisen vi hyrde, men typ ingen hängde me, så vi satte om den sen, de hade iofs bah gått en liten bit, men iaf, fast vi hängde inte med då heller, så kollade typ inget av filmen.
när den va slut så kollade vi tv och då vare fredagen den trettonde. uhuh scary, fast de tyckte tydligen inte killarna.
men jaja, sen låg vi bah och snacka och mös galet, och killade på varann, haha.
sen låg dom och skrämmde upp mig och sa att mördaren skulle komma när jag gick hem och shit, skitelaka.

nej förlåt killar, ni är feeeett snälla.

aja, drog hem vid typ två, klarade mig hem helt oskadd, som tur va.

och rasmus, det va inga jävla paddor ute! tack gode gud!
nu har jag jääävligt ont i magen, och ingen aning om varför faktiskt.
men ska nog bädda ner mig nu och sova.
måste till jocke vid elva imorn för att hämta filmen vi hyrde, för han drar till göteborg imorn.
xoxo / CAROLINE!


Kommentarer
Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

Godmorgon! :D



Hur är det? :)



/Tobias

2009-07-12 @ 11:10:13
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hahahaha Paddor!

2009-07-12 @ 14:24:18
URL: http://playmydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0