hej hej sommar!

goood morning!
vaknade typ kvart i sju imorse för att min lilla bebis sprang in i såntdär galler vi har för att han inte får vara överallt och så välte de och han blev jätterädd, och det lät massor.
trodde klockan va typ halv tio, men så kollade jag och den va bara kvart i sju, sååå försökte somna om.
gick inte så bra först, men tillslut så somnade jag igen.
sen kom mamma och milton upp och väckte mig, jättemysigt.
då gick jag upp, och klockan va typ nio då.
har varit ute med milton, käkat frulle och sen suttit här lite.
så sjuuuukt varmt ute så man dör ju nästan.
men, ska fortfarande inte klaga. är det sommar så är det, liksom. tack & lov!
asså juste, två killar har blivit kompis med mig på facebook.
den ena är vän med ludde ni vet. ni har säkert hört lite om honom här, haha, och sen den andra är kompis med han som är kompis med ludde. man bah: whaaaata?!
ja fråga liksom vilka dom va, men ingen har svarat.
schyrre liksom.
men visst, om dom vill va kompis med mig så får dom väl de, jag menar, alla vill ju de.
tyyyyp (a)
sitter vid mammas data nu förresten, asskön asså. och min är sååå seg så pallade inte sätta på den, plus att denhär stog i köket.
men, jag ska nog ta och gå ut nu lite, tänker ju inte slösa hela dagen här.
iofs är klockan bara halv elva, men ändå.
ha en kul, torsdag äre vah?!
kramkalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0