hejhopp gummisnopp

jag kom precis på att jag måste nog åka till stan imorn eller på fredag, helst imorn, eftersom vi ska fira jessica i helgen, så måste jag ju köpa en present.
jag hatar att köpa presenter, eftersom att jag aldrig kommer på något bra, och liksom, tänk om personen inte gillar det. lite pinsamt då. menmen, jag köper nog något enkelt bara.
jag vet ju inte så jättebra vad jessica gillar, och hon säger ju inte vad hon vill ha, haha.
men vi får se vad det blir.
men om någon känner för att hänga på, så äre bah att säga till.
tror nog det blir på fredag, eftersom jag är själv hemma imorn och måste passa hunden.
men ja, om nån kan och vill på fredag, så tell me. vill ju inte åka ensam, lite tråkigt jue.
jag har tråkigt.
ska nog kolla en film, för gjorde inte de förut, gosade bara med lilla älsklingen.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0