here comes the sun?!

god morgon regniga sverige!
har nyss duschat, och skrubbat hela kroppen, så nu är jag len och blekfis igen.
men aja, får skaffa ny bränna, om solen kommer fram igen nångång.
fast ska ju iaf till spanien i tolv dagar snart, och då borde jag ju bli lite brun, hehe.
men iaf, all bränna höll ju på att lossna, och ja va fett torr och typ fläckig, så tänkte att de va lika bra att skrubba bort skiten, hehe.
så har jag smörjt mig, så jag är jättelen, som sagt!
jaja, ska till södertälje idag med johannis jue, kul att det ösregnar då.
men vi klarar oss. tack den som uppfann paraply!<3
jag kanske borde börja göra mig klar nu, för sitting here in två handdukar, en på kroppen och en på huvudet.
naaaaaaaize! not.
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0