hundvakt the whole day!

god morgon sötnosar. sitter här hemma i soffan och passar min bebis. måste göra det hela dagen idag, så kan typ inte hitta på nåt annat.
jocke och rasmus kanske skulle komma hit och hålla mig sällskap, faaaast, tror inte dom kommer komma, haha.
men jag klarar mig, förhoppningsvis!
bebis sover just nu, så då äre ju chill att passa han, inte direkt jobbigt, men när han får sina ryck och bah kutar runt helt jävla crazy, så äre inte lika kul. haha okej, skitgulligt, men man inte alltid taggad på att leka. och han drar ju i håret och shit. uhuhu, jag som är så jäääävla håröm.
ska nog ta och käka lite lurre snart faktiskt.
vi höres. xoxo

Kommentarer
Postat av: LOUISE

SV okej ;D har typ nyss vaknat sitter vid datorn lite och svarar på kommentarer :P

2009-07-10 @ 12:36:13
URL: http://rutigflikka.blogg.se/
Postat av: ERIK'S BLOGG

fel svarat :P rätt svar finns uppe nu, hah! :)

2009-07-10 @ 18:25:06
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0