i love shopping!

tjabah tjena hallå!
kom nyss hem från s-tälje, där johanna typ endast klippte sig. finfint blev det.
vi kollade lite i affärer också, men jag köpte inget eftersom jag har bestämt mig för att spara mina pengar nu tills jag drar till spain. duktigt av mig. plus att jag kanske kanske ska till london med bästa johanna och hennes familj i höst, så, behöver ju pengar då också. asså fatta najs om det blir så. fyfan va jag längtar isf!
men, ska typ fixa mig lite och sen käka dinner och shit, och sen ska jag på bio med rasmus jocke och johanna.
kulkul!
skriver senare, eller ikväll.
kramkalas!

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hallåå där ! :') Har ni bra väder hos dig ? :D

2009-07-09 @ 17:31:06
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: LOUISE

Heyy , vad gör du idag? :D Och hur är vädret? vädret är tråkigt här...

2009-07-09 @ 18:01:26
URL: http://rutigflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0