im sick!

godmorgon!

haha inte sååå länge sen jag sa godnatt faktiskt...
jag och johanna gick upp, la madrasserna på golvet, bytte om, la oss under samma täcke, överkast och filt. ja det var kallt. och så killade vi på varann, och sen somnade vi.
asskönt jue.
imorse gick johanna upp vid.. ja vet inte, ganska tidigt iaf, och typ duscha och så, för hon ska till trosa idag istället med sin familj och kusin. så jag fortsatte sova, och sova.
sen va hon typ klar och skulle dra hem, så jag gick med henne ner, sa hejdå, och blev lite pigg, så nu hamna jag här.
jag har jääävligt ont i halsen, hostar, är snorig, och ja, helt enkelt förkyld.
fanfanfan! men det ska inte hindra mig från att skrika ikväll. nejnej.
jag har lovat fia att skrika extra mkt, alltså åt henne också, eftersom hon inte kan hänga med.
och så lite åt johannis också.
hihi. det kommer bli så jävla grymt!
åhå nej, jag hittade massa myggbett nu, fan.
nej nu ska jag nog ner och käka lite frulle tror jag. kanske, snart iaf.
hoppas ni sovit gott!

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* åh okej ^^ vi hade sol i helgen :)

2009-07-13 @ 11:05:44
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0