inte länge kvar!

nuuuuuuuuu äre sista.
vi drar om några timmar.
planet lyfter från skavsta vid klockan tre, så ni vet, alla ni som ska vinka av mig.
skämtosido, ingen ska vinka av mig, tyvärr
så älskad är jag.
skooooooja.
asså, måste bah påpeka att jag och fia dog inatt.
det bankade och knackade och pickade typ hela natten, i mitt hus, i väggen, i mitt rum, på vindet, i sibbes rum.
asså jag va sååååå rädd. vi delade ju säng, en 90 säng liksom, låg typ kropp mot kropp, helt under täcket, med fönstret stängt. haha, gissa om det va svettigt. asså driver inte att min rumpa gled mot fia som typ, olja eller nåt. alltså matolja.
haha, guuuuuud så äckligt.
men som tur va pratade jag med världens bästa oskar hela natten, så då va jag lite lungnare.
asså jag måste bara nämna att han är fööör dööögullig. allvarligt, han är så söt. helt sjukt! <3
men nu måste jag sätta lite fart här hemma, som mamma brukar säga.
måste klä på mig och shit,
så, suecia, vi höres om tolv dagar.
kommer sakna er, vissa mer än andra. ni vet vilka ni är.
älskar er, pusspuss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Idag vet jag inte vad jag ska göra, är skit väder ute så jag blir nog inne :)

2009-07-23 @ 10:13:46
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: A H W W W - Glitter och Glamour

hej kika in på min blogg och säg vad du tycker :)

2009-07-26 @ 11:12:45
URL: http://ahwww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0