kläderkläderkläder

hejsan bloggen.
har typ nyss käkat frulle, macka med ägg, så gott.
vaknade av att oskar ringde idag, haha, jag som egentligen skulle väcka han.
men ja, är man trött så är man.
snackade med han i typ, en timme kanske, och sen gick jag upp och käkade.
nu har jag på mig typ världens fulaste kläder, haha, iaf när man har det tsm, men orkar inte bry mig.
har börjat städa min garderob, och det plus packning kommer typ vara min sysselsättning idag, och så lite oskar också såklart. sen kommer världens bästa vän och kusin sofia hit, så packar vi tsm, och sen blire nog bah mys ikväll.
vi drar till mormor rätt tidigt imorn, för att åka med henne till flygplatsen.
vi åker från skavsta, uhuhu. jag blev lite besviken när jag hörde de. jag hatar skavsta. har flygit därifrån en gång, när jag åkte med älskling och dom till tyskland, och aa, arlanda ska det vara. menmen, jag får iaf flyga till spanien med världens bästa, så varför gnälla om flygplatse?!
fyyyyfan vad jag längtar alltså, helt sickt!
haha vet ni, det är först när man städar garderoben och tar ut kläderna, som man inser hur mkt den rymmer egentligen, haha. allt dehär låg på tre små hyllor.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0