lite saker du kanske inte visste om sex och kärlek.

haha, hittade lite kul fakta om sex i solo.

typ som att, visste ni att genomsnittet på killarnas kuk när dom har bonge är 12,5 cm, och så finns det en kille i new york som har en 34 cm lång kuk när han har bonge, haha fatta stor asså... slå det om ni kan killar!

hahaha, vill ni veta vad som har plockats ur folks rumpor på sjukhuset? ja, de vill ni.
en palsternacka
en pisang(?)
en salami
en stekspade i plast
ett tjurshon
en flaska kroppsspray
ett kvastskaft
två äpplen.
hahaha fatta pinsamt för dom som har haft dedär i rumpan.
gud jag skulle dö om det va jag.
fast, jag skulle iofs aldrig låta nån trycka upp nåt sånt i min rumpa, menmen...

här, till er killar.... en kille som kysser sin tjej varje morgon lever i genomsnitt fem år längre än dom som inte gör det.
såå, börja med de nu killar. eller ja, dom som typ bor ihop med sin tjej iaf.

haha, det är typ bara 17 procent tjejer som får orgasm när dom har sex.

dehär är sjukt säger jag bara!
en av fyra killar har försökt utöva oralsex på sig själva.
hahahaha hur puckade och äckliga kan dom vara

gosh, det var en tjej, 2004, som hade sex med 919 män på samma dygn.
slaaaaaaaaaaampa?

hälften av alla män tror att hångel leder till sex, typiskt killar?!

man ska hångla om man inte vill få rynkor, för man använder 29 ansiktsmuskler när man hånglar. fan va najs!

hahahaha, nästan lite typiskt tjejer?! hela 70 procent tjejer skulle hellre äta choklad än att ha sex.

ja, det va det ni fick veta, om ni inte redan visste det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0