lycka!

ikväll blire pancakes till dinner. fyfan va gott!
jag älskar pannkakor, och det va typ år och dar sen jag käkade det.
nu är jag hungrig. hihi.
har ni förresten hört att de ska komma en bridget jones 3?!
fan va kul, jag älskar dom filmerna, haha. hoppas den blir minst lika bra.
jag är förresten rätt taggad på att se nya harry potter, även om jag inte är ett direkt fan.
många säger att den är bra, och ja, man har ju sett alla andra liksom, så det blir ju lite måste.
ska nog ta och se den efter spanien.
men de finns ju sjukt mycket andra biofilmer jag vill se också, hehe, så ja, får väl se om jag har råd.
fan, ska ju till gbg direkt efter spanien, haha, kommer inte hinna.
men äsch, de löser sig.
fan, sommar 09 kommer bli bäst!
kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0