massa kul?!

tjeniz!

har inte så jävla mkt skoj att berätta egentligen. eller, kanske lite, vad vet jag vad ni vill höra.
igår så träffade jag johannis på dan. hon kom hit och träffade milton.
sen drog vi till tumba c, och hängde som dom andra fjortisarna.
haha skoooojar med er, vi hade roligt, och vi är inte fjortisar.
iaf, vi köpte glass på donken, sen så gick vi in i centrum, och dääääääär, där hände det.
nej, nu driver jag igen, men iaf, ni vet såntdär tele2 grejs, som dom står och lalala, berättar massa om sina abonemang och shit, där, där va en kille som jag hade flugit hem samtidigt som från grekland. haha, sjukt kul.
han bah kände igen mig och sa det, och jag bah: whaaaaaata?
men sen kom jag på, vi hade liksom spanat in han och hans kompisar (a) hihi.
han va bah 91, och söt också, skitbra.
och, han gav sitt nummer till mig, utan att jag frågade. haha.
och hans kompis som också va där, på dedär tele2 grejen va sjuuuukt kul.
och så bjöd han hem mig till honom för att äta jordgubbar och glass, och mjukglass från hans mjukglassmaskin, och så får jag välja strössel. haha, han va inte lite rolig han.
sen köpte vi en dricka, eller aa, de va lite tidigare, men iaf.
så hade vi tre sugrör var. haha.
gud, jag skriver haha hela tiden, kanske hade mkt kul att berätta iaf.
men ja, så satt vi där på scenen i tumba centrum och hade kul, sen drog vi hem till mig, jag och johanna alltså.
så lekte vi lite med bebis, sen käkade vi, sen drog vi till andro och hade filmkväll.
två skräckisar. uhuhu.
och sen skulle vi ta sista bussen hem, som gick 00:47. och ja, vi skulle vara hemma ett också, så därför skulle vi ta den.
så typ halvsomna jag i soffan, och johanna vet jag inte vad hon gjorde, men vi glömde bort tiden.
sen va klockan plötsigt 00:40, så vi kubba till tumba, men missade bussen.
så vi gick hem, genom hela storvreten och allt, men såklart hade jag min försvarsspray i handen. hehe.
vi kom hem oskadda, och hoppade då i säng och kollade film.
jag somnade rätt fort, och sen väkte johanna mig och vi stängde av filmen.

idaaaaaaaag så vaknade vi typ vid halv tio av att det åskade och blixtrade. fyfan säger jag bara, vilken jävla smäll.
och så började det spöööööregna. vi hade tänkt dra till stan, men nejnej.
så vi åkte till tumba, handlade frukost till oss, åkte hem, käkade frukosten framför tv:n.
sen slappade vi bara heeeela dagen.
typ sov lite också, hihi.
sen skjutsade vi johanna och sis till tumba, och sen drog vi hem.
då lekte jag bara med milton som va totaly crazy, sötnosen asså.
sen har jag eatat dinner, och inte mkt mer.
nu, snart ska jag nog hoppa in i duschen, och sen ska jag se om jag typ ska göra nåt me johanna och dom sen.
love! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0