min prins! <3

hallå alla pluttar here in sweden!
im soooooo happy! veeeeeeeeeeeery happy.
asså, jag har liksom fått, EN BEBIS! MIN BEBIS! EN PRINS, EN ÄLSKLING, EN BABE, EN GULLEPLUTT, EN SÖTNOS, EN..... EN.... EN HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNDVALP!
GAAAAAAAAAAAAAH, ni förstår inte.
jag har velat ha en hund in yearatal asså, skojar inte.
hela min familj utom pappa har velat, plus att han är allergisk.
men nu har vi en lite dog here at my place.
iiiiiiiih han är så söt.
jag döööööör.
ser ut som ett gosedjur.
milton heter han.
puuuuuuuuss på han.
världens bästa, sötaste bebis!
ååh, jag är så lycklig.
så, idag har vi bara hämtat den lilla älskligen, och sen busat med honom och passat honom hela dagen.
så urgullig.
har knappt gjort nåt annat, så finns inge mer intressant att berätta.
bild kommer nog.
nu ska jag se film.
puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0