pinklady is the shit!

tja igen!
vi sitter fortfarande här ute och myser, och har nu tagit på oss varsin mjukisdress.
johanna min svarta, och jag min rosa såklart.
sen har jag mina rosa snobbenduntofflor också, hihi.
somsagt i <3 pink.
så käkar vi marabouchoklad med sprutgrädde på.
haha, är man... kreativ så är man.
och nu vet jag att ni bara måste testa det, marabouchoklad med sprutgrädde på.
för ni tyckte det lät jävligt gott, och vill också smaka.
är man bra så är man, och ger er läsare massa tips och allt.
jag vet, jag är så gullig.
men nu ska jag fortsätta, hah göra nåt här på datorn.
hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Lova

Åh vad gott det låter ;p Haha måste jag testa ;D

2009-07-13 @ 01:08:11
URL: http://pettersssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0