rubrik!

tjatja!

igår
sov johanna här.
vi gick och la oss tidigt och kolla på fjorton suger och käkade chips.
sen vid tolv höll vi på att somna, men sen halv ett kom bror och hans kompis hem och skulle ha ena min madrass, eftersom johanna hade extrasängen, haha, så då vaknade vi.
jag blev skitsur, men sen blev vi fett pigga och låg och snacka och shit.
smsade massa folk, och jag skulle tydligen hem till hemlig och... haha ja, mysa?!
men iaf, det gick ju inte.
vid två typ bytte jag om och sen började jag dansa och sjunga i min säng.
johanna was the fotograf, haha.
sen la vi oss i sängen, killade på varann och låg och dog av garv till tv:n.
ni vet på mtv, så kan man skicka in två namn och se hur mkt man passar ihop och shit, och så vare typ sexy-tema eller nåt, och det stog helt sjuka grejer.
fan va vi garva.
sen somnade vi vid typ, fyra kanske.
vi vaknade vid halv två imorse, och gick upp och käkade.
sen chillade vi lite mer i sängarna, och sen drog johanna hem.
jag har städat lite, och nu passar jag min bebis!
allt för just nu! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0