slappdag

uuuusch, statistiken sjunker!!!!!
men jag förstår er, har varit supersämst på sistonde. uschabuscha på mig.
idag har inte hänt mkt alls asså. vaknade sent, gick ut med lilla söta vovvsingen, typ långpromenad för att vara han, haha.
sen handlade vi lurre på donken, och sen har jag läst bok typ hela dagen, hihi.
och smsat. och min mobil har typ damp. asså den är typ paj. shiiiiit.
när man laddar den, så bah slutar den ladda av sig själv, så typ en sekund senare börjar den igen, så håller den på så.
och ni vet när man sätter i laddaren, så kommer de upp typ en ruta, så ståre 'laddar' och när man typ smsar kommer den upp hela tiden, och bah dampar, så man kan ju typ inte skriva sms liksom.
får fucking damp.
och har haft telen i typ 9 månader. men ahaaaja, vi får väl se vad som händer med den.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0