snart drar vi! <3

hejsan svejsan.

dehär blir my last inlägg innan jag drar till spanien. wiiihuuue!
fia är här, och vi har typ handlat godis , gråtit av skratt och packat, lääääänge.
men nu är vi klara, äntligen. fett skönt.
och vill ni veta vad som hände nyss?! vi doooooooooooog. vi gråter nästan.
ni vet om man har trådlösa telefoner, så finns det ju på laddaren, en såndär knapp man trycker på så att telefonen låter, om man inte vet vart den är, aa, deeeeeeen lät, nere, i hallen.
vi dog, vi bah hörde den låta och typ fick panic.
aa, sen gick min bror ner och stängde av de, så släckte han där nere, efteresom han hade tänt, så bah tändes lampan igen. uuuuuuuuursäkta?! vi dog igen och kuta in på mitt rum.
sen satt vi här, så stog min data på golvet, skärmsläckaren hade gått igång för länge sen, och den är bah helt svart. sen helt plötsligt lös datorn, alltså någon hade rört musen. fuuuuuuuuuuuck off, vi dog igen.
sen så bah vare värsta knackningen i väggen. hjääääälp. vi dog för sista gången, hoppas vi.
alltså allvarligt, äre nåt som inte tyder på att de är ett spöke?
vi kommer bajsa på oss inatt. tänk om nåt mer händer.
vi är jävligt rädda. vi vågar inte ens borsta tänderna nu.

asså jag vill flytta.

men ja, det va det som hände, och nu är vi asrädda.

men dehär blire sista inlägget innan jag drar, som sagt.

johanna kommer kanske gästblogga här, hoppas vi, så blire inte helt tomt. hehe.

men ja, nu ska fia skriva i sin blogg, så ni får hare så bra nu dom tolv dagar jag är borta, och sakna mig inte för mkt.

ni får bomba med sms om ni vill, men kommer nog inte svara eftersom det blir så dyrt. ni vet, här måste man snåla eftersom mammsen betalar räkningen.

meeeeeeeeeeeeeen puuuuuuuuuuuuuuuuuss på er, och hare najs i kalla sverige, för vi kommer ha det bäst i spanien.

kärlek till er! <33333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0