summerfeelings.

har kommit in nu igen, eller ja, för ett tag sen.
låg ute på gräset och solade, lyssnade på musik och läste skvaller, och sen spelade jag kort med bror, och mös med bebisen! så har jag käkat massa hallon också.
gud vilka summerfeelings det blev idag.
vad jag hittar på ikväll har jag inte bestämt.
jag vill göra nåt, men vet inget just nu..
johanna va upptagen, har jag för mig att det stog på hennes blogg, och mickis har dragit till luleå, elin till landet, och ja, haha, mer vänner har jag inte.
nej, jag driver, klart jag har, men vi får väl se om någon vill hitt på nått.
juuuuuuuuuuuuste, världens världens världens bästa sofia kommer hem idag.
ooohweei vad jag har längtat.
iihih, det ska bli så kul att träffa henne, kanske ikväll, eller imorn kanske.
ååh så jag har saknat min favorit! <3
nu ska jag ner och dricka cola, bara för att jag älskar det. tjoooooockis, i know!
xoxo


bilden togs på skolavslutningen, när jag johanna & mickis va påväg för

att bada. då vare summerfeelings till max säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0