svininfluensan is here!

okej, nu har jag lite damp!
tänkte liksom lägga upp en bild här, men såklart ska inte det funka, har testat typ en driljard gånger, men nejnej.
så ska hela datorn ha damp också, och va skitseg!

men iaf, har ni hört att svininfluensan är här nu?!
asså hjälp.
det är typ ganska säkert att det kommer bli dödsfall här i sverige.
och, det är någon på gothia cup i göteborg som har det.
typ kul att jag känner ganska många där nere. typ dör om dom är smittade sen.
och vet ni, det finns vaccin, meeeeen, än så länge är det bara till för dom över 18 år.
man bah: ursäkta?
asså vadå, vi under 18 då, gör det inget om vi dör? eller vafan tänker dom med.
jag ska ha vaccin for hell, jag vägrar dö!
är det bara jag som är rädd eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0