typ hej jag är människa och ingen barbie!

jag har tänkt på en sak....
att det finns skitmånga killar som typ älskar rihannas ben. asså, typ på msn.se, så vare att man skulle rösta vilken kändis som hade snyggast ben, och de fanns asmånga kändisar att rösta på, men rihanna hade fått mest röster, och massa kommentarer om att hennes ben va snyggast och hetast och lalala. och det första jag tänkte när jag såg hennes ben, innan jag såg att hon hade mest röster va att: dom va ju inte så himla snygga och smala.
jag trodde typ victoria beckham skulle vinna, eftersom hon har ju skitsmala ben, men nej, de va rihanna.
och då tänkte jag att, killar kanske inte gillar så jävla smala ben. asså, oftast har man ju asliten rumpa om man har skitsmala ben, och killar gillar ju lite rumpa. det ska ju finnas nåt att ta i liksom, haha.
och jag har fan inte smala ben. jag har alltid drömt om att ha sådär fina smala ben, men jag kommer typ inte kunna få det, för för det första så har jag liksom inte sån benstomme eller va de heter. asså, ja typ kolla mina knän, dom är typ breda, och man kan ju inte ha smalare ben än knän, och sen har jag fan jävligt mycket benmuskler.
jag har dansat hela mitt liv, och så har jag åkt konståkning i cirka fem år. båda det ger mycket benmuskler, så då äre klart att mina ben inte är som på barbiedockor.
men jag kanske borde vara nöjd iaf?
jag har iaf snygg rumpa, enligt alla killar, och det är väl bra.
om jag skulle sluta träna och banta bort mina ben, alltså så musklerna också försvinner, så skulle jag antagligen få mindre rumpa också. inte kul då jue.
så, jag kanske borde vara nöjd, iaf.
eller alltså, kanske itne helt, haha, men lite nöjdare än va jag är.
vilken kille vill ha ett vandrande skelett liksom? kul att krama den bruden. nääe, skulle inte tro de va.
och vadå, lite fett här och var är bara mer att älska.
vafan, man är ju hellre än lycklig 38:a än en hungrig 34:a.
eller hur brudar?
love from the fat ass (skämt osido)


i love me!<3

Kommentarer
Postat av: Dilaan D

sv; aha.. :D snällt av henne,för det är jättefint. :) Hur har din dag varit??^^ kram!

2009-07-20 @ 19:00:02
URL: http://Dilaanisme.blogspot.com
Postat av: maria 16 år och flyttar hemifrån

sv. okej vad bra :D

mums med klubba :D

http://mariaelisabeths.blogg.se

2009-07-20 @ 19:58:08
URL: http://mariaelisabeths.blogg.se/
Postat av: Mia-Liisa

Man ska vara stolt om man har lite fett här och där :) men kom ihåg att inte alla som är smala är det för att dom bantar eller äter dåligt osv :P Jag t.ex är ganska smal och jag äter hur mycket mat som helst men går inte upp i vikt.. Vilket suger ganska hårt.. Som du säger det ska ju finnas nått att ta i x)

Så jag tycker du ska vara nöjd :D

2009-07-20 @ 20:44:52
URL: http://mialiisa.blogg.se/
Postat av: Faye Kaf

gud du är så söt, du ser ut som en model med klubban i munnen!

2009-07-20 @ 21:53:37
URL: http://notsofabulousfaye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0