vi ska bli kändisar!

tjaaaa sötnosar!

nu sitter jag och johanna här på min altan med varsin dator och tänker göra våra bloggar kända!
ni vet, vi ska tjäna money! haha, jo men det går, bara vi försöker.
så, ja, vi kommer göra reklam om våra bloggar överallt typ.
haha har redan skickat till nästan hela kontaktlistan (a)
men ni kan ju börja med att fortsätta läsa här, och sen läsa johannas blogg, så är ni uuuuurgulliga.
jag vet att ni kan, och jag vet att ni vill!
så, gör så, så ska vi börja göra reklam nu.
puss sålänge! <3

Kommentarer
Postat av: Karl Johansson XV

Är du kusin med Julia? (L)

2009-07-12 @ 22:46:02
Postat av: Anonym

svara då!

2009-07-12 @ 23:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0