waaakiewaaakie!

god dag allihopa!

att elin sov här vet ni ju redan, och att det var supermys har ni nog redan listat ut, right?!
ja, vi kollade ju på domdär filmerna igår, och dendär the women va ju rätt bra, lite konstig bara, och lite wannabe sex & the city. det stog på fodralet att dom typ va klara att slå sex & the city på alla tänkbara sätt men de va liksom ' u wish', för sex & the city är fan tusen gånger bättre, på alla tänkbara sätt. det är iaf vad jag tycker!
när den va slut satte vi på fjorton suger, och somnade till den.

när vi vaknade imorse så satte vi på sista filmen vi hyrde, martyrs, och den va grymt äcklig, konstig, och ja, inget man måste se liksom.
juste, vet inte om jag skrev de igår, men om jag gjorde de, så slapp vi passa milton idag, haha, för vi skulle behövt gå upp klockan sju då typ för mamma skulle skjutsa anne till ett ställe, men hon tog med sig gulleplutten istället. skönt.
iaf, efter filmen gick vi upp, fixade oss, och nu har elin dragit hem.
hon ska typ till landet idag, och har inte packat eller nånting, haha, så det var hon tvungen att göra.
vi höres later! <3



såhär finfin är jag right now!

typ totaly ofixad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0