dagarnas

förlåtförlåtförlåt för att jag inte har bloggat sen i tisdags.
dåligt av mig, men har fan inte haft tid asså.

i onsdags så va jag i skolan, började typ tio, och sen va dagen vanlig.
efter skolan åkte jag och johanna till stan, och där shoppade vi lite och kollade runt massor.
jag köpte en kjol, ett linne, ett till linne, och ja det va allt.

i torsdags så va skolan vanlig, eller ja, rätt mycket städ, som det varit hela veckan typ.
sista timmen kollade vi på gamla filmer vi har gjort, haha så roliga.
gud va små alla va i typ sjuan.
sen efter skolan gick jag med johanna hem, så packade hon och lite så, och sen drog vi till tumba och sen hem till mig.
vi badade badkar, och käkade middag och grät till titanic.
sen sov vi.

idag hade vi sovmorgon, så jag och johanna gick upp typ halv nio och fixade oss och så, sen drog vi till skolan.
vi började halv tio, och vi kollade på film och fikade, för vi hade med oss fika.
yummie.
sen vare lurre, men vi åt inget, för vi va inte hungriga, och sen åkte jag till doktorn.
jag fick en spruta i mitt ärr, så det typ ska bli platt nu.
naize. eller inte sprutan asså, den va ajajaj, men att de blir platt sen, det är naize.
efter det drog jag och mammsen till skäris, och där köpte jag lite sommarkläder och så. eller mamma köpte åt mig.
och lite saker till balen. och flipflop.
ikväll ska jag typ ut med johannis och dom, för det blir typ inge sova hos gustaf, iaf inte ikväll.
vi får se vad som händer.
jag ska iaf duscha först, och det ska jag nog göra nu.
ha det gott sålänge!


onsdagens outfit


torsdagens outfit


dagens outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0