jag mår som bäst när jag dansar!

jag vet inte om jag har glömt att skriva det men... jag har kommit in på treåriga linjen på kühlers!
ni som inte känner mig vet inte vad det betyder för mig, men... dansa är typ halva mitt liv liksom.
asså det är det bästa man kan göra, och jag ääääälskar det.
iaf, då kommer jag liksom dansa typ tre timmar och 35 minuter på söndagar, det är liksom två pass, ett balett och ett modern dans, och sen två timmar och tjugo minuter på torsdagar, och då äre jazz.
asså fatta vad underbart. så mkt dans.
jag har dansat sen jag var fyra på lasse kühlers, alltså i tolv år. jag har haft audition varje år sen jag var elva år, och jag har sökt till treåriga varje år, men aldrig kommit in, för det är fett svårt att komma in. det finns inte mkt platser, och man måste vara väldigt bra, och nu har jaaaaaaaag kommit in.
asså de har varit min dröm typ väldigt länge.
haha kanske låter töntigt, men ja, jag älskar att dansa så jävla mkt.
asså jag är fan aslycklig.
gud så roligt.
fan vad jag är bra på att dansa asså!
jag älskar mig själv!


passar inte denhär låten liiite bra nu eller?!

Kommentarer
Postat av: kusin

ååååååååååååååhhhh fyfan va kul! är supergladis för din skull babyyyyyyyy<33333333333333

2009-07-01 @ 01:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0