take me back!

haha asså sorry om jag bokstavligen bombar med tråkiga inlägg, men har så jääääävla booring så det finns inte, typ.
eller smsar med martin, och det är ju förståss roligt (a)
men annars liksom... och sen äre varmt som i en stekpanna här inne, så man dör ju nästan.
asså har liksom fönstret öppet och hela skiten, men hjälper det? neeeeej, skulle inte tro det va!
neeeeej, jag ska sluta klaga nu vafan det är sommar, har ju längtat efter dethär i... hur länge som helst. jag skojar inte.
nu är den här, och jag njuuuuter. endast njuter.
underbart.
ååh nu blev jag sådär lite happy igen. haha, jag är knäpp i know.
jag vill ha cola, men då måste jag gå ner.
det är fan läskigt.
helt mörkt.
mamma kommer vakna.
men kanske inte gör nåt, hon ska ju inte jobba.
för vi ska göra *några vet vad* imorn.
iiihihiihih, jag är världens lyckligaste.
hahaha så fuuuult!
kollar på något program på tv, och så visar dom en grej som ser ut som typ en dildo, fast kortare, som man ska stoppa emellan brösten när man sover, för att de inte ska vara obekvämt.
man bah: eehe ursäkta?
haha knäppt.
ville bah påpeka det.
asså förlåååååååååååååååt. jag är jättetråkig.
vem vill sitta och läsa alla mina cp-tråkiga inlägg som inte handlar om nånting.
jag smsar med martin, om någon ville veta.

fan, de har jag ju redan sagt. haha asså ibland är jag efterbliven.

men, jag tror att min hjärna har kokat sönder lite här i värmen, och för att jag har tääänkt alldeles för mkt.

jag försöker komma på nåt bra sätt för att jag och martin inte ska ha det så varmt.

min hjärna blir lite överhettad ibland.

iaf, martin är rolig. om någon ville veta liksom.

det va han jag träffade på zante, om någon ville veta det också liksom.

nej, nu ska jag på riktigt sluta vara så jobbig.

hejdå!
(kanske kommer ett till litet inlägg senare... vi får väl se. hihi!)

 

jag vet att det ser jääävligt underbart ut!
jag vill tillbaka!
plus, att det var lite coolare in real asså!
vattnet bara lyser!
saknar zante som fan!



Kommentarer
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

haha man tackar ;D

2009-07-01 @ 01:37:47
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: sofia

tihtihtihhiiii, jag måste va knäpp men jag sitter faktiskt här mitt i natten och har precis läst alla dina inlägg på denhär sidan (a) blir glad av dig sweetiiiieeeee! men nej nu borde jag oacka. hahhaha vet inte hur många ggr jag har sagt det till typ ALLA? nu men jaja. nu ska jag göra det. PÅ RIKTIGT ASSÅ! eller inte skor och neccessär och så, men klöderna iaf. Pusssspåreeeej! miss u already!



Juste, pusssa hemlisen masssssssooooooooor från mig imorn!!!!!!!!!!!!! asså verkligen MASSOR!

2009-07-01 @ 01:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0