090309

tjenare!

helt vanlig tråkig skoldag idag, förutom att vi inte fick ha någon idrott idag heller.
fittskola jue! vi har aldrig de längre, och de är typ kul! och dom tjatar jämt och hälsa och lalala, men vi har aldrig idrott.
men vi hade matte då istället, och sen fick vi sluta tidigare. skööönt.
jag va totalt sjuk på matten, asså jag garvade så jävla mkt. haha!
och jag är hes, så mitt garv är ännu fulare nu. hemskt asså.
mitt so-prov idag gick iaf toppen tror jag. hoppas på vg!
gick hem med filip och micke idag, eller det blev bah fille, för micke va ju tvungen att "leava" när jag började snacka om sex och en annan kille. typiskt han.
men jag och fille garvade lite åt han iaf.

när jag kom hem va det bara att käka mellis och sen dra till konståkningen.
en timme och tjugo minuter, tränade mest på showen!
hemma badade jag skumbad, så jävla najs, och pluggade lite fysik.
och för ett tag sen spillde jag mitt te över hela häftet och sängen. kul!
men de klarade sig bra iaf, bara lite skrynkligt där uppe.
men nu måste jag fortsätta plugga!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0