090310

jag stannade hemma från skolan idag, för när jag vaknade hade jag grymt ont i huvudet och mådde illa.
sen kom jag på att jag faktiskt hade fysikprov idag, och att jag verkligen borde gå, men jag orkade inte.
så får göra det en annan dag. kommer fan inte klara det asså!

har städat mitt rum idag, superfint, och har ställt in massa ljus och så också, så de är mysigt här nu!
har pluggat fysik också, men fattar fan nada. asså det kommer gå åt helvete.
fick reda på att vi har sovmorgon imorn också, till typ halv elva, för vi har ingen slöjd.
gud så skönt asså!
och på spanskan ska vi kolla på film, så det kommer bli en slapp dag faktiskt.
nu ska jag kolla om jag har träning imorn, och om jag inte har ska jag följa med johanna till stan efter skolan.
det gillar jag att göra. jag gillar att göra allt med henne.
hon är bäst!<3
nej, jag hade inte träning imorn, så nu ska jag smsa johanna och säga det.

sen blire nog en dusch för mig!

pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0