11 dagar kvar!

idag vare faktiskt ganska chill i skolan!
började med fysik, och då gjorde jag sista delen på provet, och det gick ju... ja, vi får väl se.
kunde inte så mkt, men hoppas på det bästa!
efter det vare so, och då jobbade jag faktiskt ingenting. lite dåligt av mig.
men johanna va inte där, och vi samarbetar.
på matten gick de bättre, jobbade några tal iaf.
haha frågade micke om hjälp typ hela tiden.
lunch sen, nån kyckling, rätt gott. asså, vi får typ aldrig kyckling i skolan, så det va lite suprise sådär....
efter lunchen hade vi musik, och då fick vi tillbaka proven och sen sjöng singstar, fast jag låg bara på borden och kollade i skolkatalogen från åttan med marcus, och garvade åt massa folk.
sist hade vi engelska, men vi hade muntliga nationella i svenska, fast bah halva klassen, så de va fett skönt.
va inte så svårt.
har inte gjort nånting speciellt hemma... va nyss och handla lite till nationella imorn, och så showen imorn och på torsdag också.
har ju konståkningsshow för alla som inte visste.
det blir väl kul.
haha jag och agnes garvar oftast väldigt mkt iaf.
igår va värst.
men inte mer med det, ha det bra!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0