äntligen helg!

fredag idag, gud så skönt.
kom precis hem från skolan, och vi fick sluta en timme tidigare idag, eller en lektion iaf. fett skönt.
dagen har varit rätt normal, utom att jag och johanna höll på att dö på gympan, helt seriöst, och att jag fick mat i håret.
på gympan så låg vi och snackade på tjockmattan, så kom killarna och linda in oss i dedär nätet som hänger vid väggen, och sen la dom den andra tjockmattan över oss, och la sig på den. jag fick seriöst, allvarligt utbrott, och panik. asså det va kolmörkt, jag kunde inte röra mig, och jag kunde inte andas.
jag har liksom cellskräck också, och jag trodde på riktigt att jag skulle dö.
asså jag började nästan gråta. usch de va hemskt. och vår lärare sa inte ens åt dom. fuck you.
sen på maten så satt killarna bakom mig, så bah kasta nån sallad i mitt hår. och sen kalla dom mig cp. liksom vafan hade jag gjort?
jag hatade verkligen killarna idag.
och på spanskan fick jag och johanna världens skrattattack. haha asså tårarna bara rann på mig.
de va så kul.
vi kollade på världskartan, så fanns de ett land som hette tchad(?) eller nåt, så jag bah: jag ska åka till tchad! me värsta konstiga uttalet. hahah de va så kul. sen johanna bah: min labrador kommer från labrador! hahaha för de fanns ett land som hette labrador. helt sjukt. gud va vi garva!

snart ska jag till stan med henne, men hon är liksom på sång nu, så nu sitter jag här och läser twilight.
asså den är sjukt bra, ni som inte läst den, läs den! och helst imorron! (hahahha centralskolan!)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0