fuck blogg ibland!

ååhåhååh daaaaaaaaaaaaaaamp jag får!
skrev typ värsta bästa vackra långa fina gulliga underbara snygga roliga knäppa söta och coola inlägget, så bah försvann allt, när jag tryckte på spara & publicera!
man bah: ehjehehhehehe what?
men förkortar det lite, och skriver att jag kom hem från dansen typ för ett litet tag sen, och har precis duschat.
och snart ska jag läsa min bok som jag lånat av johanna, och sen kolla på satc-filmen.
och imorn ska jag till stan med johanna, för jag älskar henne, och för det är kul.
och jag ska försöka att inte köpa nåt, för måste spara på mina pengar nu. ååh de kommer bli svårt.
och nu ska jag nog stänga av datorn. men först ska jag hoppas på att mitt inlägg sparas.
sovilovi gott nu gullisar! pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0