HELGEN!

hallå sötaste!

igår kom sofia och nathalie hit på dan, och så va vi lite här.
jag packade och fixade, och sen kom gubbi också. vi garvade och snackade och shit, sen åkte vi till tumba.
vi letade efter en porrtidining till viking, eftersom han har fyllt år. haha vi tyckte de va lite roligt.
vi hittade en på statoil tillslut, efter mkt letandes. haha, så tog vi en "runkmugg" också.
och så fick han lite kondomer.
sen gick vi hem till johanna, där alla andra brudar va, alltså, charlotta, emma och sofia.
vi gick ner och sjöng för viking, och gav han hans presenter. haha, han blev skitglad. not. nej men han garva typ bara.
erik va där också.
sen satt vi och snacka massor, och lagade mat och shit, och när de va klart käkade vi.

haha det var livliga disskutioner, och erik och viking fattade inte hur vi kunde höra varann.

alla bah skrek typ samtidigt, och haha de va riktigt kul.

dom fattade ingenting.

efter middagen så satt vi nere och snackade och såntdär kul, jag och charlotta dansade och de.

sen runt tolv så körde vi anden i glaset, men de funka typ inte. haha asså jo, den flytta på sig, men ja vet inte om de va på riktigt. alla va typ oseriösa.

sen låg vi och snacka skitlänge på typ golvet och i sängen och överallt,
och sen drog typ jag, gubbi, natta, ellinor och emma upp, och kollade lite i vikings porrtidning (a) haha asså fyfan säger jag bara, riktigt äckligt! sen kom hans pappa och vi typ dog av garv och bah kasta runt tidiningen, och han bah garva åt oss. sen sa han åt oss, för klockan va typ ett.
vi käkade macka och lite så, och sen drog vi ner till dom andra.
erik drog hem typ vid tre, och vi somnade runt halv fem kanske.

imorse skulle jag på konståkning, men jag sov när mammsen ringde, så det blev inget.
emma sofia gubbi och johanna gick upp typ vid halv tio, men vi andra låg kvar och sen somna om.
sen skulle emma och sofia dra på dans, och då väckte johanna oss, och vi gick upp och käkade frulle, utom ellinor, som låg kvar och sov.
vi käkade frulle och satt och snacka fett länge, och sen typ satte vi oss och drack te istället. haha vi granskade vikings porrtidning ordentligt, och asså allvarligt, det va typ tjockisar me, som visade allting. riktigt äckligt.
tror fan itne killarna blir kåta av dendär tidningen iaf.

jag, sofia natta och gubbi åkte hem typ runt kvart över två, och då vare bah för mig att byta om och så, och sen åka till dansen.
där vare skojsigt, och vi gjorde klart båda danserna.
ååh vad jag älskar dans!
helgen var toppen!

nu sitter
jag och kollar på beck på teven, och ska nog hämta en banan nu.
det är alltid gott. och nyttigt!
ha det toppen!


Kommentarer
Postat av: Gabriella

haha, riktigt kul hade vi. Men fan vilken sjuk porrtidnign! :P

2009-03-16 @ 19:06:02
URL: http://gabriellasandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0