hemma igen!

hallå alla gulliga läsare!

nu är jag hemma igen, efter typ världens bästa fjällensemester med världens bästa vän!
vi hade det dunderbra, asså ååh, det va så mysigt.
åkte i onsdags, på eftermiddagen, och kom fram sent på kvällen.
då hoppade vi i säng typ direkt.
på torsdagen åkte vi skidor, och så lekte jag och fia i snön, som va sjukt djup, och på kvällen åkte jag och fia långisar, och badade, och gjorde snöänglar i bikini!
på fredagen åkte vi också skidor, och sen åkte vi 5 km långfärdsskidor. skitjobbigt säger jag bara! men bra träning.
sen på kvällen badade vi och hade lite gäster och mös och så.
på lördagen vare skidåkning igen såklart, och jag och fia virrade bort oss på våra slalomskidor, och hamnade på någons tomt, och typ fick ta oss tillbaka på en skoterled. hahaha det såg nog ut som att vi försökte åka långisar med slalomskidor. bra av oss! men kul hade vi iaf. när vi kom hem så drog jag och fia ut och lekte i snön, och hade skitkul.
på kvällen gick vi ut och käkade på veras, en restaurang där, skitmysigt. sen kollade vi melodifestivalen och efter det, filmen rocksystrar. sen hoppa vi i säng.
idag gick vi upp typ astidigt, och fixade allt, städade, packade, och massa sånt, och sen drog vi.
jag och fia sov en rätt stor del av resan, sköönt. kom hem till dom runt.... ja har ingen aning om va klockan va, men whatever, sen kom sis och mammsen och hämtade mig, och vi åkte hem och köpte mat.

snart ska jag hoppa in i duschen, och sen mysa med familjen framför tv:n typ. dom har ju saknat mig(a)
men nu måste jag svara på luddes sms! bilder och videos från resan kommer senare, typ imorn kanske.

har ni haft ett bra sportlov?
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0