jag vill ha sommar!

min mamma är så söt, hon bah kom upp med värsta goda fruktsalladen till mig och sibbe som hon hade stått och gjort.
supergod va den verkligen. jag älskar fruktsallad, både nyttigt och gott. de måste jag äta oftare, istället för massa onyttigt.

jag duschade precis, och nu sitter och och snackar med kalle om jensen, asså jag funtar fortfarande lite på att gå där, men ååh jag vet inte. asså varför ska de vara så svårt för?
och just nu är jag så himla skoltrött, så jag vill inte ens tänka på det.
men vet ni, det är endast 92 dagar kvar tills jag slutar nian.
förstår ni? inte jag heller. najs, men ändå tråkigt.
asså jag kommer alrig mer gå med alla söta människor som jag går med nu.
vi kommer antagligen inte umgås lika mycket som vi gör nu, och ååh, jag kommer sakna alla så mkt.
men härligt med sommarlov, och sen komma bort från alla jobbiga typer. slippa dom förgott.
och dendär skolan, najs att slippa den!.
nej nu blev jag plötsligt väldig sugen på te och choklad, men choklad har vi tyvärr inte. och jag ska sluta med såna onyttigheter. iaf i veckorna. och fan då, jag som hade tänkt träna ikväll, så glömde jag det.
usch på mig.
får väl göra de imornkväll eftersom jag itne har någon konståkningsträning.
nu ska jag koka te. jag älskar te.
hejdå!


ser det inte jävligt härligt ut?!


Kommentarer
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

Om du undrat varför jag inte svarat på din kommentar(som du säkert inte kommer ihåg för det var så längesen, haha!) så är de därför jag gjorde ett lite avbrott med bloggandet i samband med att mitt internet slutade fungera ;D Men nu är jag tillbaka igen! :D



Men nu var det så längesen jag var in hos dej ^^ är allt bra då? :D

2009-03-11 @ 13:09:54
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0