kvällkvällkväll!

kvällen blev lite konstig asså!
jag och johanna åkte in till stan efter min träning, och hämtade biljetterna direkt.
sen käkade vi middag, och sen blev vi fett taggade på fest.
vi smsa typ alla, men ingen visste typ... så sen bah fanns de en i fruängen, men palla åka ända dit liksom, och vi visste inte ens om han vi kände skulle gå, så då sket vi i de.
sen blev vi inbjudna på en på götgatan, så vi bah hoppa av tåget och vände, men sen så ringde jag honom och nån jävla fittbrud svara och va asjobbig, och jag fick inte snacka med leo, och hon ville typ slåss me mig. haha asså helt cp, och värsta smurfröst.
sen så bah snacka jag me han, och han sa att de inte blev nåt, men sen ringde han igen och sa att vi skulle komma, för han ville träffa mig, men sen typ tog dendär bruden hans telefon igen, och snacka som fan, asjobbig, så ja pallade inte, och la på.
så vi typ drog hem, och nu sitter jag och är social och överhappy mot alla på msn, för jag har så himla tråkigt.
och så kollar jag på hundtricket.
och johanna har hämtat chips nu säger hon, och suktar mig, så ja måste me kolla om vi har.
ha det bra! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0