lillördag!

sofia babe, svarar här på din kommentar eftersom du inte har nån blogg längre!
vilket om micke? :O
och hahahha japp, jag har dendär videon från maggans fall. hihi lite hemskt. nej men de är kul att ha jue.
men tare lungan, jag har den kvar!
och hihihi ja, jag köpte dina (a) dom va ju sååååå snygga asså! kunde inte motstå!

och rosa, vem du än är. hahaha jag har faktiskt inte grisnäsa. inte vad jag tycker iaf.
och isf har ju du namn som en ko! eller?!
onödigt att slösa massa tid på att kommentera sånt töntigt, tycker jag iaf!
jag tar ändå inte åt mig, bara så du vet! :)

dagen idag var väl.... jag vet inte. som en vanlig onsdag.
slöjd första timmen, och jag klippte bara ut mina delar, på två och en halv timme. haha, asså jag snackade hela timmen, och smsade med ludde. vi har rimmat i typ alla våra sms sen igårkväll. hihi, vi är bäst. och idag skrev jag världens bästa rim, fan va bäst de va!

fysik och kemi efter det, aptråkiga lektioner, men korta.

sen va det lunch, nå biffar och potatisklyftor. de va rätt så gott.

efter lunchen hade vi spanska och sen so, vanliga och tråkiga lektioner.

men fyfan vad jag och johanna jobbade på so:n säger jag bara.

asså vi blev klara med heeeela provpappret. vi har nog aldrig jobbat så bra.

jag blev fan stolt!

min träning idag blev inställd, för dom hade tydligen glömt att boka isen, så nu hade hockeyn tagit den.
fuck! jag som va fett taggad på att träna.
men kanske kör en stund på träningsmaskinen sen.
har städat i mitt rum  idag förresten, och mina kläder från h&m kom. men ska spara dom till våren.
men nu tror jag att jag ska plugga lite, sen kanske träna, sen blire väl dusch och sen lite te-drickning framför patrik 1,5.
började kolla på den igårkväll, men somnade. så, fortsätter idag.
pussar

btw, sofia bästevän håller på att göra en blogg till oss nu, tsm.
en ny! hahahaha.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0