saker ni kanske inte visste om mig!

jag har faktiskt väldigt tråkigt, och känner inte för att duscha redan.
så, tänkte skriva lite saker som ni inte visste om mig!

- Jag gifte mig med en kille vid namn joel när jag var tre år!
- Jag har dansat sen jag va fyra år, och på samma dansskola, lasse kühlers, plus några andra samtidigt!
- Jag är allergisk mot grillchips, men tål alla andra chipssorter!
- Jag har haft nio hamstrar på samma gång!
- Jag har bott på samma ställe hela mitt liv!
- Jag har aldrig kunnat knäppa fingrarna innan förra sommarn, då jag tränade hela lovet!
- Jag tror jag har blvit shoppingberoende, och måste alltid köpa saker!
- Jag älskar att få uppmärksamhet!
- Jag pratar nonstop!
- Jag sjunger jättefult, men ändå älskar jag att göra det!
- Jag har en i min släkt som är 102 år!
- Jag tror på spöken, och är nästan säker på att de spökar hos mig!
- Jag har aldrig ens prövat att röka, och det är jag stolt för!
- Jag har väldigt väldigt lätt för att bli kär!
- Jag har aldrig träffat min farmor, hon dog innan jag föddes!
- Jag färgade mitt hår rosa en gång när jag va mindre!
- Jag har klippt av mitt superlånga hår fyra gånger, och ångrat mig alla!

det får räcka för denhär gången! om ni undrar nåt äre bah att fråga.
peace out!


Kommentarer
Postat av: Malin | bloggdesigner |

svar: Roligt att du med och tävlar :) Ska välja vinnarna ikväll, så håll utkik på bloggen =)

2009-03-14 @ 20:57:24
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0