lördag!

tjenare! idag har jag tränat på morgonen, och sen åkte jag hem och duschade och fixade mig, och efter det åkte jag och mamma till skärholmen.
vi köpte lite presenter till sibbe som fyller år på onsdag, och så fick jag med mig lite grejer hem.
det var:
en tröja
två par jeans (
ett par va jeansleggings typ)
en kjol
fem par skor

det va det. och mamma betalade allt, så söt som hon är.
juste, ett bäddsätt också, och så två sånadär tidskriftsamlare eller va de nu heter.
tack mamma, du är bäst!<3

efter det har jag inte gjort mkt alls, skulle åka till tullinge och träffa jocke och matte, men sen dissa dom ju, som vanligt!
blir så sur, för jocke blir alltid typ sur om ja liksom nångång bah: nej men ja kan inte.
men sen så kan han tydligen dissa hur som helst.
jag ska seriöst sluta säga ja, när han frågar om vi ska ses.
men problemet är ju att ja tycker det är kul att va me han.
men de blir ju ändå aldrig av, så då kan jag likagärna säga nej på en gång.
blir myskväll här hemma istället!


bilder på mina inköp kommer nångång, men mitt dataminne är fullt, så alla bilder fick itne plats.
har typ too much bilder, så måste radera lite, men måste lägga över allt på mina usb-minnen först.
tänker inte radera helt liksom.
men ja, kommer kanske imorn, men ni kan få en på dagens outfit sålänge!
puss



randig tröja - h&m divided
beiga chinos - gina tricot
brun väska - h&m
vit halsduk - ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0