mobilgrejs!

1. ta fram din mobil
2. bläddra igenom din inkorg
3. börja med andra sms:et sedan scrolla ner bakifrån och stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. gör likadant på varje fråga



vad skulle du säga om din pojkvän va otrogen mot dig?
ja de tror jag nog går bra för dom ;D

vad säger du alltid till din bästa kompis?
strul?

vad är det första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
hihi ja men såklart

vilket sms blev du mest berörd av?
hans ex, woho jag älskar henne!<3

vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
ja asså på kvällen!<3

vad skulle du skrika om du vann en miljon?
hade vi nationella?

vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
hahahaha nej!

vad vill du höra mest av allt?
öppna då!

vad skulle du säga om du fick mvg i allt?
haha ja såklart jag vågar ;D

din romantiska replik?
haha ta en bild på han ;D<3

vad skulle du säga om du blev bestulen?
jag är iaf romantisk (a)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0