myspys

sitter här med datorn i knät i systers säng, för jag ska sova här inne inatt (a)
hon har ju fått en dubbelsäng nu, och jag är riktigt avis, men ja, det är supermysigt, så då måste jag ju sova här lite ibland.
haha snacka om att den kommer bli använd när hon sover hos sin pojkvän!
helgen kommer bli bäst!
ville bah säga det.
jag måste nog smörja ansiktet innan jag bäddar ner mig, kände att jag va jättetorr.
och så måste jag snacka lite med jocke för att fixa lite grejer till fredag.
hoppas han kan fixa de iaf!
men han är ju lite efter på msn...! nej, nu ska jag inte vara elak. haha.
micke vill att jag ska skriva att han ägde oss på singstar idag på musiken, men jag tycker att de är lite att ljuga, för enligt mig va vi bäst (a)
haha dendär singstaren räknade nog bara fel på poäng!
men, för att vara snäll så säger vi att han vann!
nöjd nu micke? nu har jag skrivit lite om dig här i bloggen! ;)
men nu ska jag stänga av här.
vill ju inte somna imorn på nationella. haha.
sov gott söta läsare! pussar


slänger in en bild på söta nathalie också, bara för att jag älskar henne!<3

Kommentarer
Postat av: Rob

Tackar:D din med xD jag är inte s bra på data u know:P

2009-03-25 @ 13:25:00
URL: http://robgull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0