saturday

godmorgon, för er som vaknat.
jag kom precis hem från ishuset, och det var bara fotografering, så det gick rätt snabbt och smärtfritt.
ska snart duscha tror ja, fast jag gjorde de innan. haha, jag duschar rätt ofta, men bättre de än att duscha sällan.
hatar folk med dålig hygien. uscha!
men ja, sen kommer typ sofia, nathalie och gubbi hit och ikväll ska vi typ slagga hos johanna, en tjej som ja faktiskt inte känner så bra, hihi, menmen, det blir skojs.

jag vill bara berätta här att nu har jag och ludde avslutat vår tävling helt! och jag vann! hihi han gav upp, och då förstår ni hur bra jag är, right? men ludde du va faktiskt me fett bra, men tyvärr inte så de räckte!
men aja,
hej hopp runka snopp, sug och svälj, trevlig helg! haha något louise sa till mig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0